XLII sesja Rady Gminy Świeszyno

Porządek obrad XLII sesji Rady Gminy Świeszyno w dniu 26 października  2017 r. w Multimedialnym Centrum Kultury  e-Eureka BP w Świeszynie o godz. 1000      

1.   Otwarcie sesji przez Przewodniczącego Rady o godz. 1000.

2.   Stwierdzenie quorum.

3.   Przedstawienie przez Przewodniczącego porządku obrad.

Przyjęcie protokołów z   XLI  sesji Rady Gminy.

4.   Informacja Przewodniczącego o pracach Rady w okresie między sesjami.

5.   Sprawozdanie Wójta z działania w okresie między sesjami.

6.   Sprawozdanie Wójta z realizacji uchwał podjętych na XLI  sesji.

7.   Informacja Skarbnika Gminy o realizacji budżetu (informacja zostanie przekazana na sesji) .

8.   Sprawozdanie z pracy Komisji Rady Gminy.

9.   Wystąpienia obywatelskie.

10.  Sprawozdanie ZOS z realizacji zadań edukacyjnych w roku szkolnym 2016/2017 oraz przygotowanie do realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym  2017/2018, w tym dowozu uczniów do szkół.

11.  Podsumowanie sezonu letniego, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży.

12.  Działalność obiektów użyteczności publicznej, w tym świetlic wiejskich.

13.  Analiza oświadczeń majątkowych.

14.  Rozpatrzenie projektów uchwał oraz podjęcie uchwał:

1)     Nr XLII/231/17 w sprawie zmiany budżetu Gminy Świeszyno na rok 2017;            

2)     Nr XLII/232/17 w sprawie uchwalenia zmiany Wieloletniej Prognozy  Finansowej   Gminy Świeszyno na lata 2017-2023;

3)     Nr XLII/233/17 w sprawie zapłaty podatków stanowiących dochody budżetu  Gminy Świeszyno instrumentem płatniczym;

4)    Nr XLII/234/17 w sprawie herbu, flag, banneru, sztandaru, łańcuchów i pieczęci Gminy Świeszyno.

5)    Nr XLII/235/17 w sprawie przekształcenia sześcioletniej Szkoły Podstawowej im. Wisławy Szymborskiej w Konikowie;

6)    Nr XLII/236/17 w sprawie przekształcenia sześcioletniej Szkoły Podstawowej w Dunowie;

7)    Nr XLII/237/17 w  sprawie  przekształcenia sześcioletniej Szkoły Podstawowej im. kpt. pilota Sylwestra Bartosika  w Zegrzu Pomorskim;

15.  Zapytania i interpelacje  radnych i sołtysów.

16.  Odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych i sołtysów.                                                     

17.   Wnioski i oświadczenia radnych.

18.   Sprawy organizacyjne.

19.   Zamknięcie obrad.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *